Afspraken Algemene Ledenvergadering 2022

Op 31 oktober 2022 hebben wij onze Algemene Ledenvergadering gehouden. Hierin zijn een aantal belangrijke punten besproken. Wij hebben, als bestuur, de opdracht gekregen van de aanwezige leden om met deze punten aan de slag te gaan en door te voeren.

Het is daarom belangrijk dat u van onderstaande op de hoogte bent.

Status accommodatie: we gaan een inventarisatie-onderzoek laten doen om te kijken of ons gebouw nog kan worden opgeknapt of dat we nieuwbouw moeten gaan onderzoeken. Daarbij wordt gekeken naar mogelijkheden tot verduurzaming en de samenwerking met andere verenigingen.

Kantineprijzen: de kantineprijzen zullen verhoogd moeten worden om een gezonde marge te houden. De prijzen zullen op korte termijn genuanceerd verhoogd worden.

Verhoging contributie: sinds de oprichting van VV Montferland hebben we de contributie gelijk gehouden, maar we ontkomen nu niet aan een verhoging. De contributie wordt licht verhoogd tot de volgende bedragen voor seizoen '22-'23:

Verenigingslid/trainingslid: € 42

Jeugd t/m 12 jaar: € 70

Jeugd t/m 18 jaar: € 90

Senioren: € 135

Het bedrag voor het kledingfonds is gelijk gebleven (€ 36 per jaar).

Rookvrij sportpark: vanaf 2025 moeten alle sportverenigingen rookvrij zijn. Het bestuur heeft de opdracht gekregen om hier al eerder mee aan de slag te gaan.