Algemene ledenvergadering op 31 oktober 2022

We zijn inmiddels weer een mooi stuk op weg in het nieuwe seizoen. We kunnen terugkijken naar een mooie seizoensstart met onze jeugdteams, seniorenteams en een geslaagde sponsormiddag bij de eerste thuiswedstrijd van ons eerste elftal.

Het is ook weer tijd voor onze jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV). Deze hebben we gepland op maandag 31 oktober 2022 om 20:00 uur op de Padevoort.

Agendapunten vergadering

Wat gaan de 31ste bespreken? Verschillende interessante onderwerpen zullen langskomen. Uiteraard hebben we traditiegetrouw het jaarverslag van de secretaris en zullen de kascommissie en de penningmeester een stand van zaken geven met betrekking tot onze financiële positie. Net als vorig jaar zijn er enkele bestuursleden die aftreden en al dan niet herkiesbaar zijn.

Naast de verslagen en bestuurswijzigingen willen we het hebben over de contributie voor het seizoen '22-'23, de toekomst van onze accommodatie en gaan we het rookbeleid/rookvrij sportpark bespreken.

Zet het in de agenda

De officiële uitnodiging voor de algemene ledenvergadering krijgen onze leden per e-mail, maar je kunt alvast 31 oktober 2021 in de agenda zetten. Om 20:00 uur gaan we van start in onze kantine op de Padevoort in Zeddam.