Zo gedaan: steun VV Montferland

Vanaf vandaag, 4 september, loopt de stemperiode van Rabo ClubSupport. Dat betekent dat je als lid van de Rabobank jouw stem kunt uitbrengen op verenigingen uit de buurt. Op basis van deze stemmen verdeelt Rabobank Graafschap dan een geldbedrag over deze clubs.

Als je een rekening hebt bij de Rabobank, ben je niet direct ook lid. Lid worden is gratis en maar twee minuten werk. Ga in de Rabo App naar 'Service'--> 'Lidmaatschap' en word lid, zodat je VV Montferland en andere lokale verenigingen weer kunt steunen! Als je al wel lid bent, kan het stemmen via de Rabo App of via Rabobank Internetbankieren.

Rabo ClubSupport

Flessenactie COOP Zeddam

Al enkele jaren organiseert VV Montferland in samenwerking met de COOP in Zeddam een flessenactie, waarbij statiegeldflessen kunnen worden ingeleverd. Door op de doneerknop te drukken bij de inname-automaat wordt het geld gedoneerd aan VV Montferland, dit is niet alles, want de COOP verdubbelt het bedrag!

Deze actie loopt nog tot en met eind september, dus heb je nog even om je flessen voor onze vereniging in te leveren!

Statiegeldactie 2023

Donateursactie 2023-2024

Op woensdag 13 september gaan we in Braamt en Zeddam weer langs de deuren om donateurskaarten te verkopen. Deze kaarten kosten 15 euro en bieden toegang tot wedstrijden van het eerste elftal van VV Montferland.

Uiteraard wordt een vrije gift ook altijd op prijs gesteld! Ook dit jaar is het weer mogelijk om contant te betalen en door middel van het scannen van een code met een bankieren-app.

Hebben we je gemist? Lees op deze pagina hoe je VV Montferland toch kunt steunen.