Donateurs actie 2021

Na regen komt zonneschijn. Na een lange periode zonder voetbal, zit het nieuwe seizoen er dan echt weer aan te komen. Samen zetten we de schouders eronder en gaan we met frisse moed weer aan de slag. We kunnen daarbij uw bijdrage goed gebruiken en daarom organiseren we op 15 september onze jaarlijkse donateursactie.

Jeugdleden komen aan het begin van de avond bij u aan de deur in Braamt en Zeddam. Het is dan mogelijk om een donateurskaart à 15 euro te kopen. Deze biedt toegang tot alle thuiswedstrijden van ons eerste elftal in de 3e klasse B voor het seizoen 2021-2022. Uiteraard stellen we uw vrije gift ook zeer op prijs!

We gaan rond met een collectebus, maar het is ook mogelijk om donateurskaart te betalen of een vrije gift te doen door het scannen van een QR-code. Klanten van de Rabobank kunnen de Rabo-app op hun telefoon gebruiken om de code te scannen, klanten van andere banken kunnen de camera-app van hun telefoon gebruiken of een aparte QR-codescanner-app.