Bezoek eerste elftal bij hoofdsponsor Peeters Kozijntechniek

Het eerste elftal van vv Montferland werd door hoofdsponsor Peeters Kozijntechniek uitgenodigd in het bedrijfspand aan de Langestraat in Braamt voor het maken van een teamfoto.

Onder het genot van soep en broodjes, aangeboden door Rob en Daniëlle Peeters, werd de wedstrijdbespreking in een gezellige sfeer begonnen in het prachtige pand van Rob en Daniëlle. Leider van het eerste elftal Hugo Span en voorzitter Wilfried Lubbers bedankten de familie Peeters voor hun trouwe sponsorschap en de voortreffelijke lunch die werd aangeboden deze middag.

Eerste elftal bij Peeters Kozijntechniek

Na de lunch vertrok het eerste naar Weurt voor de vijfde competitiewedstrijd van dit seizoen. De weersomstandigheden en de ambiance in Weurt waren niet best. Het was koud, nat en er stond veel wind. Daarbij moest voor weinig publiek op het tweede veld worden aangetreden. In de eerste helft had vv Montferland voetbaltechnisch al het betere van het spel, maar door de wind kwamen veel passes niet aan. WVW uit Weurt wist met de wind mee 1 keer te scoren waardoor de ruststand 1-0 was.

Na rust met de wind mee begon vv Montferland in de eerste minuten stroef en had gelukkig dat een inzet van WVW niet verder kwam dan de onderkant van de lat. Na de gelijkmaker van Cas en de 1-2 van Joep was het verzet van WVW gebroken. Met goed combinatiespel liep Montferland uit naar 1-6. De overige doelpunten werden gescoord door nogmaals Cas en Joep, en Koen (twee keer). In de slotfase kwamen de onder-19-spelers Daan Kappert en Luca Huiskes nog binnen de lijnen en zij kunnen terugkijken op een prima invalbeurt.