In memoriam: Wim van Uum

Ons bereikte het verdrietige bericht dat oud-speler van vv Zeddam en oud-inwoner van Zeddam, Wim van Uum, op 72-jarige leeftijd is overleden. Wim keepte tot zijn verhuizing naar Angerlo een aantal jaren in het eerste elftal en was verder een actief lid van vv Zeddam. Zo zette hij zich onder meer in voor clubblad 'de Topknaller'. Na zijn verhuizing naar Angerlo werd hij actief bij Angerlo Vooruit, maar vv Zeddam, en later vv Montferland, bleven in zijn hart zitten. Hij bleef Zeddam volgen en waardeerde de fijne tijd die hij had in Zeddam en bij de voetbalclub.

Vv Montferland 1 - Angerlo Vooruit 1

Zoon Mike en schoondochter Heidi wonen met hun twee kinderen in Zeddam en gaven deze week aan dat zij ter nagedachtenis van Wim en zijn warme gevoel voor Zeddam graag de wedstrijdbal voor de competitiewedstrijd van aanstaande zondag, vv Montferland tegen Angerlo vooruit, willen schenken.

Wij wensen de familie van Wim heel veel sterkte met het verwerken van dit plotselinge verlies.

Bestuur van vv Montferland

Webshop VV Montferland