Seizoenstart jeugd op 3 september

We mogen weer! Op 3 september beginnen de bekercompetities voor onze junioren en gaat voor de pupillen de eerste fase van de competitie weer van start.

In het openingsweekend worden er vooral veel uitwedstrijden gespeeld door onze jeugd, maar om 09:00 uur trapt de JO10-2 thuis af tegen de combinatie UB/GWVV/NVC/SDOUC/Etten (JO10-3JM). Om 12:30 uur staat de wedstrijd tussen VV Montferland JO17-1 en S.V. Kilder JO17-1 op het programma en de openingsdag wordt afgesloten door de wedstrijd tussen VV Montferland JO19-1 en Warnsveldse Boys JO19-2. Deze wedstrijd begint om 14:45 uur.

Het volledige wedstrijdprogramma, inclusief de uitwedstrijden, vind je op deze pagina en in de Voetbal.nl-applicatie.

Eerste teamsdag

Vorig weekend hebben we het nieuwe seizoen ingeluid met onze eerste teamsdag. Afgelopen zaterdag werden de presentatiepakken opgehaald, werden er nieuwe (team)foto's gemaakt en was er een sportieve activiteit. Het was leuk om te zien dat onze jeugd er weer erg veel zin in heeft en met enthousiasme het nieuwe seizoen tegemoet gaat!

De resultaten van de fotoshoot zullen snel te zien zijn op onze website.

Teamsdag 2022-2023

Volg VV Montferland

Volg je VV Montferland al op sociale media? Wij zijn actief op Facebook en op Instagram.

We zien jullie aankomend weekend graag weer op De Padevoort!