Voorbeschouwing seizoenstart 25 september

Woordje van de voorzitter

Ik nodig u van harte uit om aanstaande zondag de competitiewedstrijd van vv Montferland tegen ’t Peeske uit Beek te bezoeken. Na wekenlang van trainen, oefen- en bekerwedstrijden spelen start op 25 september de competitie. Na de degradatie van vorig seizoen speelt vv Montferland dit jaar in de vierde klasse D. Een klasse die meerdere streekderby’s met zich brengt. Onder meer zal er gespeeld worden tegen ’t Peeske, Kilder, Sprinkhanen, Loil en Loo (de club van onze oud-trainer Marthijne Bochoven).

Vooraf staat vast dat het seizoen bol zal staan van de spanning. De KNVB heeft besloten een versterkte degradatie toe te passen waardoor de nummers 8, 9 en 10 nacompetitie spelen voor degradatie en de nummer 11 rechtstreeks degradeert. Tel daarbij op dat er, naast de kampioen die rechtstreeks promoveert, nog drie teams gaan spelen voor promotie dan zie je dat 8 van de 11 teams een resultaat (positief of negatief) zullen halen.

VV Montferland 1 tegen Den Dam

Sponsormiddag

Onze sponsorcommissie heeft voor aanstaande zondag de sponsoren uitgenodigd voor een hapje en een drankje. Zeker in Coronatijd hebben onze trouwe sponsoren weer laten zien dat ze vv Montferland een warm hart blijven toedragen en daarmee onmisbaar zijn voor onze verenging. Alle reden om elkaar weer eens te ontmoeten op de Padevoort.

Thuiskomen bij VV Montferland

Sportpark 'De Padevoort' ligt er prima bij. De afgelopen zomerperiode hebben onze vrijwilligers weer met ziel en zaligheid en bij tropische temperaturen hard gewerkt om het park te onderhouden en klaar te stomen voor het nieuwe seizoen.

In de afgelopen week hielden we onze jaarlijkse financiële/donateursactie. Een mooie opbrengst van over de 3.000 euro mochten we ontvangen. Zeker in deze onzekere tijd waarin de koopkracht onder druk staat en de ene na de andere crisis opdoemt, is het fijn te voelen dat veel inwoners van Zeddam en Braamt ons blijven steunen.

VV Montferland staat er op alle fronten goed voor en stap voor stap willen we doorgroeien door ons sportpark duurzamer te maken. Maar vooral willen we een warme vereniging zijn waar iedereen zich thuis voelt. Een vereniging waarin de drie woorden Plezier, Passie en Prestatie centraal staan.

Ik wens iedereen een sportief en fijn seizoen toe.

Wilfried Lubbers

Voorzitter vv Montferland

Wedstrijdprogramma

Uiteraard bent u ook van harte welkom bij de (thuis)wedstrijden van onze andere teams. Aankomende zondag spelen om 9:30 uur vv Montferland 2 en vv Montferland 3 tegen respectievelijk SV Kilder 2 en Gendringen 5. Om 12:15 uur speelt vv Montferland VR1 tegen SHE VR1.

Om 14:00 uur trapt vv Montferland 1 af tegen 't Peeske 1. Tot dan!

Het volledige wedstrijdprogramma, inclusief de uitwedstrijden, is te vinden op deze pagina en in de Voetbal.nl-applicatie.

Volg VV Montferland

Volg je VV Montferland al op sociale media? Wij zijn actief op Facebook en op Instagram.