SNS sponsort nieuwe warmloopshirts VV Montferland 1

Oplettende supporters van ons eerste elftal zal het al wel opgevallen zijn: de heren zijn voorzien van nieuwe warmloopshirts. De schitterende nieuwe shirts zijn gesponsord door SNS Doetinchem-Winterwijk en werden voor het eerst gedragen bij de warming-up voor de thuiswedstrijd tegen Loo 1.

Joep Huiskes, de Braamtse franchisenemer van SNS Doetinchem en sinds kort ook SNS Winterswijk, zegt het volgende over de samenwerking: "Ik ben sponsor van VV Montferland omdat ik me betrokken voel mij de club. Heb er zelf gevoetbald en mijn zoon voetbalt er al jaren waardoor ik nog regelmatig op het voetbalveld te vinden ben."

Warmloopshirts SNS Selectie

Over SNS

SNS wil zijn waar de mensen zijn. In de lokale gemeenschap, midden in de winkelstraat. Waar andere banken filialen sluiten, houdt SNS juist de deuren open. Want bankieren kan anders. Gemoedelijk, met tijd, oprechte aandacht en een goed advies voor zowel particulieren als kleine ondernemers.

Webshop VV Montferland

Stand VV Montferland 1